Nový Peugeot 3008 a E-3008

Značka Peugeot chce mít od roku 2025 nejširší nabídku elektromobilů na evropském druhu a proto nám představuje nový Peugeot 3008, který do této budoucnosti patří se třemi druhy elektrické motorizace, s dojezdem až 680 km, a dvěma druhy hybridního pohonu.

Co nám může nabídnout nová verze tohoto bestselleru?

Kreativní vůz, který je připraven na každou výzvu

Tento nový Peugeot 3008 je připraven světu ukázat, že přechod na elektřinu je snadný a pohodlný, a že není třeba se ho obávat. Dává proto důraz na splnění základních hodnot této automobilky:

  • Allure - nový přepracovaný design tohoto SUV typu fastback přiláká Váš pohled
  • Emotion - tento vůz je připraven změnit Váš požitek z jízdy pomocí systému Peugeot Panoramic i-Cockpit
  • Excellence - díky nové platformě STLA Medium nabízí tento vůz vysokou efektivitu a dojezd až 680 km

Základem nabídky jsou dva stupně výbavy: Allure a GT, spolu se třemi příplatkovými pakety.

Design, který na silnicích budí respekt

Nový 3008 je snadno rozpoznatelný. Linie karoserie SUV typu fastback spolu s dynamickou a elegantní siluetou budí pocit dravé šelmy, se kterou není radno si zahrávat. Snadno tak ve svém designu spojuje eleganci, efektivitu, ale i prostornost.

Nejvýraznější je přední část vozu. Ikonické světlomety ve tvaru tří drápů zde zůstaly, aby se měla tato šelma čím bránit, ale jinak nás zde čekají naprosto nové prvky. Maska chladiče na sobě hrdě nese značku této automobilky a budí futuristický vzhled. Tato maska není jasně ohraničená, díky postupně odstíněné barvě karoserie. Nad maskou chladiče najdeme tenký elegantní pás, který obepíná  přední část a skrývá v sobě ultrakompaktní LED světlomety, které tomuto modelu dodají osobitý vzhled. U verze 3008 GT jsou tyto světlomety vybaveny technologií Pixel LED, která automaticky uzpůsobuje světlomety tak, aby byly optimální za všech podmínek a zároveň neoslnily ostatní účastníky provozu..

Propracovaným předkem ovšem tento elegantní vzhled nekončí. Peugeot pomocí “plovoucího spoileru” zmodernizoval tradiční sklon linie fastbacků a tento inovativní prvek se najde i na zádi modelu Peugeot 3008, kde kromě zdůraznění elegantních křivek také napomáhá s aerodynamikou vozu. I na zádi najdeme tři drápy, u verze GT i v 3D variantě. Každý detail tohoto vozu byl promyšlený tak, aby poskytoval čistý a moderní vzhled a proto byl snížen počet ozdobných prvků na karoserii a všechny chromované díly byly odstraněny.

Technologicky vyspělý interiér

Eleganci a inovaci najdeme i vevnitř nového Peugeot 3008. Nový Peugeot Panoramic i-Cockpit je připraven nabídnout atraktivní vzhled kabiny, který umožní Váš požitek z jízdy. Najdete zde 21” plovoucí panoramatickou obrazovku, která v sobě spojuje přístrojovou desku a středovou konzoli a vypadá, jako by se vznášela nad palubní deskou. Ambientní LED osvětlení, které si můžete snadno přizpůsobit díky osmi různým barvám. se odráží v hliníkovém obložení, a budete si díky němu připadat, jako byste vstoupili do auta budoucnosti, jaké vídáme spíše ve sci-fi filmech. Spojení hliníku, světla a látkového oblečení tak vytváří jedinečnou kombinaci z kvalitních materiálů.

Pokud ovšem máte rádi tradiční technologie, ve verzi Allure je nový Peugeot i-Cockpit tvořen standardně dvěmi 10” digitálními panely umístěnými vedle sebe, čímž dosáhnete podobného plovoucího efektu, ovšem více tradiční cestou.

Kompaktní volant nového 3008 je vybaven dotykovými ovládacími prvky. Pro příjemné ovládání rozezná volant prsty řidiče, ale aby se zabránilo chybným pokynům, ovládací prvky je třeba pro jejich spuštění stisknout. Poblíž volantu najdete další ovládací prvky jako například tlačítko pro stop a start vozu, nebo i ovládání automatické převodovky, které bylo přesunuto na palubní desku.

Komfort s prestižním oceněním

I přes všechny technologické novinky nezapomíná nový Peugeot 3008 na pohodlí a komfort své posádky. Vnitřní prostory jsou velkoryse prosvětlené, díky čemuž nepůsobí stíněně. Přední sedadla, látkové u verze Allure a z Alcantary u verze GT, zajišťují výjimečný komfort a ergonomii. Byla oceněna prestižním certifikátrem ARG od německého sdružení lékařů a fyzioterapeutů. Sedadla jsou vybavena adaptivními bočními opěrkami, které se nafukují a vyfukují tak, aby se dokonale přizpůsobily tvaru těla cestujících. U verze GT jsou tyto sedadla navíc vybavena odvětráváním a masážní funkcí.

Pro zdravou atmosféru je vůz vybaven systémem AQS, který monitoruje kvalitu vzduchu v kabině a v případě potřeby zajistí jeho recyklaci. Vrstvená přední okna navíc vozu zajistí dokonalou zvukovou izolaci, díky které si budete moci plně užít kvalitní Hi-Fi systém Focal Premium, který je tvořen deseti reproduktory a zesilovačem zvuku, díky kterému si můžete za jízdy plně užít poslech Vaší oblíbené hudby.

Peugeot 3008 Allure a GT

Peugeot 3008 je k dostání ve dvou verzích.

  •  Allure, která se snaží více podobat starším vozům a tomu, co na nich milujeme, aniž by vynechala technologické vychytávky.
  • GT, která má za cíl nabídnout ten nejlepší zážitek z jízdy.

Pro informace ohledně výbavy a jednotlivých nabídek těchto dvou verzí nás neváhejte kontaktovat, rádi s Vámi projdeme všechny dostupné výbavy a příplatkové balíčky.

Rozměry nového Peugeot 3008 a e-3008

Nový Peugeot 3008 překvapí svými kompaktními rozměry, i přes které ovšem dokáže nabídnout dostatek prostoru pro cestující a jejich zavazadla.

  • Délka 454 cm
  • Šířka 189 cm
  • Výška 164 cm
  • Zavazadlový prostor 520 litrů
  • Kabina nabízí 17 úložných přihrádek o objemu 34 litrů.

Motorizace a vlastnosti elektrického Peugeot e-3008

Nový model 3008 byl už od začátku koncipován jako elektrický, díky čemuž může nabídnout ideální vlastnosti elektrického vozu bez omezení, které by přinesla elektrifikace stávajícího modelu. Může se pochlubit 3 verzemi 100% elektrické motorizace bez emisí:

  • Jeden elektromotor, dojezd 524 km, pohon 2 kol, výkon 210 k/157 kW,
  • Dva elektromotory s dojezdem 527 km, pohon 4 kol, 320 k/240 kW,
  • Jeden elektromotor, dlouhý dojezd 680 km, pohon 2 kol, 230 k/170 kW.

Tyto elektrické verze jsou vybaveny vysokonapěťovou baterií o výkonu 73 kWh a 98 kWh v závislosti na motorizaci. Tato baterie také nabízí 12V baterii, která zajišťuje energii pro světla, infotainment a další elektrické spotřebiče. Pro tepelný komfort cestujících je zde tepelné čerpadlo.

Rychlé nabíjení

Na levém zadním blatníku najdete nabíjecí zásuvku, která nabízí připojení jak střídavého proudu tak stejnosměrného proudu. Standardně je k dispozici třífázová nabíječka 11 kW a za příplatek třífázová nabíječka o výkonu 22 kW. Stejnosměrný proud lze využít prostřednictvím rychlonabíjecích stanic s výkonem až 1660 kW, který umožní dobít baterii z 20 % na 80 % za 30 minut

Hybridní a plug-in hybridní Peugeot 3008

Pro ty, kteří nechtějí plně přejít na elektrický pohon nabízí nový Peugeot 3008 dvě hybridní verze.

Cenově dostupný hybridní pohon Hybrid 136 e-DCS6 je vybaven benzínovým motorem PureTech 136 spolu s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou e-DCS6, jejíž součástí je elektromotor. Tato technologie umožní vyšší točivý model při nízkých otáčkách a menší spotřebu paliva, pouhých 5,5 l na 100 km, což odpovídá emisím CO2 124 g/km.

V druhé polovině roku 2024 se také představí plug-in hybridní model Peugeot 3008, který je tvořen benzínovým motorem o výkonu 150 koní a elektromotorem o výkonu 125 koní, díky čemuž mohou dosáhnout kombinovaného výkonu až 195 koní a spotřeby pohybující se okolo 1 l na 100 km, s emisemi 22 - 23 g/km. Čistě na elektřinu může tento vůz urazit 85 kilometrů, což může být dostatečné například na cestu do práce a domů. Dobití pomocí palubní nabíječky o výkonu 3,7 kW trvá 5 hodin a 30 minut, s příplatkovou nabíječkou o výkonu 7,4 kW poté jen 2 hodiny, 45 minut.

Moderní konektivita a asistenti

Výbava Allure zahrnuje systém Peugeot i-Connect, který nabízí moderní konektivitu a bezdrátové propojení vozu s Vaším mobilním telefonem. Pro Peugeot 3008 GT je k dispozici systém Peugeot i-Conect Advanced, který je navíc vybaven online navigací TomTom, který umí počítat s plánem trasy tak, aby umožnil snadné dobíjení.

Infotainment lze navíc ovládat pomocí hlasového asistenta OK Peugeot, který rozezná hlasové pokyny řidiče od pokynů spolujezdce. Vůz je také vybaven několika zásuvkami typu USB-C a třemi 12V zásuvkami. Ve středové konzoli najdete bezdrátovou nabíječku telefonů.

Pro usnadnění manévrování a parkování je vůz standardně vybaven zadní kamerou, za příplatek ovšem může být vybaven systémem VisioPark 360°, se kterým budete mít jasný přehled o celém okolí vozu.

Drive Assist Plus je novým krokem v oblasti autonomního řízení. Tento systém umožní využítí všech senzorů a kamer vozu, společně s jeho integrovanými bezpečnostními asistenty a může tak doporučit včasnou změnu rychlosti, nastavení tempomatu či změnu jízdního pruhu. Tyto návrhy ovšem vyžadují potvrzení řidičem, která musí mít po celou dobu řízení ruce na volantu.

VYZKOUŠEJTE SI PEUGEOT 3008 A E-3008

Pokud vás zajímají konkrétní informace o ceně, parametrech a referencích nového Peugeot 3008 a jeho verzích Allure a GT, neváhejte se obrátit na prodejce autoschwab.cz, jak emailem: prodej@autoschwab.cz, telefonicky: 735 108 308 nebo osobně na adrese: Milady Horákové 3291, Kladno. Vůz si zde můžete vyzkoušet a zakoupit včetně náhradních dílů a příslušenství.

Kontaktujte nás

Odeslání formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Kontakt na prodejce

Prodej nových vozů Citroën
Zdeněk Slepička

Tel.: (+420) 736 621 820
prodej@autoschwab.cz

Prodej nových vozů Peugeot
a ojeté vozy - Pavel Erben

Tel.: (+420) 735 108 308
peugeot@autoschwab.cz